ADMINISTRATIVNE I OSTALE USLUGE

ADMINISTRATIVNE USLUGE:

U Vašem sjedištu poslovanja, a po dogovoru (cjenovno i vremenski), pružamo administrativne usluge koje obuhvaćaju vođenje blagajničkih izvještaja (uplatnica i isplatnica), organizaciju i brigu za izradu putnih naloga, loko vožnje i druge poslovne dokumentacije. Prednost nas kao vanjskih suradnika za gore navedene usluge je što ne morate zapošljavati radnika, imati dodatne troškove za doprinose, troškove energije, bolovanja, troškove godišnjih odmora, i sl. Također, dio administrativnih usluga možemo organizirati i realizirati i u našem uredu. Ukoliko se odlučite za nas kao partnere i u vođenju knjigovodstvenih poslova, nazovite nas i zatražite ponudu.

OSTALE USLUGE:

* preuzimanje dokumentacije u Vašem sjedištu poslovanja
* prijave i odjave radnika na mirovinsko i zdravstveno osiguranje
* fotokopiranje i ispisi i sl.
* ostale usluge – prema dogovoru